dinsdag 30 september 2014

Switch 'n Stof Challenge!

Toen ik in januari 2013 aankondigde dat ik wilde beginnen met naaien kreeg ik vele tips, aanmoedigingen, ... 
Ik werd helemaal ondergedompeld in het naaigebeuren, en wist toen nog niet goed waar ik aan begon...

Mijn grootste '' nachtelijke hulplijn en niet-biologische naai-zus'' en in mijn ogen de meest getalenteerde en creatieve naaister stond me bij met raad en daad, maakte foto's , tuto's , stuurde me links met webshops, stuurde mij links naar patronen, echt, ik geef grif toe, ZIJ heeft mij aangezet tot zoveel naaien :)
En ik ben er haar zo gigantisch dankbaar voor!!!

een groot jaar geleden organiseerde iemand een stoffenparty thuis. Door het werk en de verre afstand kon ik er - met veel spijt - niet bij zijn.
Ik stelde toen voor dat ze voor mij een 'top secret stofje' bestelde en naar hier liet opsturen.
Ik kocht vreemd genoeg die week zelf een aantal boordstoffen, stuurde haar mijn bestelling trots door.
Ze viel van haar stoel - schreef ze me toen- de boordstofjes die ik kocht waren gewoon de meest perfecte die ik had kunnen kopen bij de 'secret stof'.
En ik had ze dus nog niet gezien!?

Conclusie: wij voelen elkaar aan. we vullen elkaars zinnen aan, en typen 100 keer hetzelfde op hetzelfde moment. 
Der is iets van ze, van die great minds en zo...

Het stofje was een giga succes! 

deze werden al snel omgetoverd tot een paar leuke kledingstukken voor de kleine man.


Ondertussen zijn de kleertjes alweer veel te klein, en mijn stoffenvoorraad veel te groot.
Ondanks het teveel aan stof willen Sarah en ik een leuke uitdaging aangaan.

Vandaar de titel: Switch 'n stof Challenge 

Onze volgende 'date' valt op 27/10!

Sarah kwam met het geweldige idee ('s nachts is ze werkelijk op haar best als het om ideeën gaat) :

We kopen elk voor een bedrag van 20€ stof , fournituren en benodigdheden.
VOOR ELKAAR

na de 27e geven we elkaar een week om er iets mee te maken, naar keuze uiteraard.

Dan blog ik haar en zij blogt mij :)

Ik kijk er naar uit welk geweldig stofje ze deze keer voor mij gaat vinden! 
Ik ben al uit mijn keuze geraakt, ik hoop dat ze ook vind dat het stofje helemaal 'zij' is, en dat het net om die reden nog niet in haar kast ligt!

Dus , dit krijgt nog een staartje! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten