dinsdag 12 augustus 2014

Van oud naar nieuw! Recycle !


Vandaag kuiste ik mijn kleerkast uit. Nu ja, kuisen... Uitmesten wil ik eigenlijk zeggen... 
Een hele hoop lag zielig naast m'n kast gesmeten, en toen bedacht ik me dat dat wel veel stof is! 
Ik haalde er de minst afgewassen en nog draagbare stuks uit 
Dit bleef over. 
Ik knipte overal de naden uit zodat ik bruikbare stoffen overhield.

Een gele en blauwe trui werden samen versmolten tot een nieuwe trui voor een jongenstrui :) 

Hij viel wel groter uit dan ik had gedacht dus moet ik even denken wie ik er een plezier mee kan doen. Tegen dat mijn klein mannetje er in past heb ik al een hele collectie gemaakt. 

Het patroontje was trouwens ook nieuw voor mij, maar echt, een GE-WEL-DIG ! 
Jonte : een Duits patroontje. 

Van de blauwe oorspronkelijke trui vergat ik een foto te nemen :) dit was de gele. 

De bestaande boorden gebruikte ik als nieuwe boorden en de boord onderaan de gele trui verknipte ik tot halsboord. 

Dit werd het resultaat :

Voorkant

Achterkant 


De hals 



Moet ik meer doen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten